BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be

  • masa pelepasan:2023-08-10 20:25:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:462
  • Penerangan pantas:

    BaileAtha I,Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik

Kandungan artikel

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

BaileAtha IPlatform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

MelissiaSaiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai,BaileAtha IPlatform mengangkat selai aluminium 8-meter, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan


BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunyai kesan besar?



Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Pemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka,BaileAtha IPlatform mengangkat legu aluminium tunggal, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

konsumDi atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, mereka patut disemak dan ketat


BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunyai kesan besar?



Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

NyahkiraGuna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Samar beberapa parameter dan periksa dengan hati-hati sama ada parameter teknikal pada plat nama konsisten dengan parameter yang diberikan dalam kontrak parameter teknikal sebelumnya pembuat, untuk memastikan tiada kesilapan.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, terutama di matahari sejuk atau iklim ribut hujan, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa,BaileAtha IPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

BaileAtha ILaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Urus, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


BaileAthaIMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be memberi anda BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be oleh syarikat kami, perkhidmatan BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be. BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BaileAtha IPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiriAdakah pembangunan dan inovasi be, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!